سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
برپايي كارگاه «نشانه‌شناسی تبلیغات» در شهر كتاب

كارگاه «نشانه‌شناسی تبلیغات» از 20 آذر در شهر كتاب آغاز مي‌شود. سيزدهم آذر آخرين مهلت ثبت‌نام در اين دوره آموزشي است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي شهر كتاب مركزي، «بابك معين» تدريس کارگاه «نشانه‌شناسی تبلیغات» را بر عهده دارد. 

ارتباط بین نشانه‌شناسی و گفتمان‌های تبلیغاتی، پروبلماتیک (پرسشانه‌های) مشترک نشانه‌شناسان و گفته‌پردازان تبلیغاتی، چهار استراتژی متفاوت تبلیغاتی بر اساس مربع معناشناسی، مکانیسم گفتمان‌های تبلیغاتی برای ایجاد میل خرید، گفته‌پردازی در تبلیغات بر اساس نظریه گرماس و تئوری سیر زایشی معنا در گفتمان تبلیغاتی، موضوعات اين دوره آموزشي‌اند.

كلاس‌هاي کارگاه «نشانه‌شناسی تبلیغات» از ۲۰ آذر سال جاري در روزهای یک‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شوند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام تا ۱۳ آذر فرصت دارند در ساعات اداری به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم مراجعه کنند يا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۷۲۳۳۱۶ و ۸۸۷۱۷۴۵۸ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط