سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۹
اولين كتاب آكادميك پرورش‌اندام منتشر مي‌شود

مسئول كميته آموزش فدراسيون پرورش‌اندام از انتشار اولين كتاب آكادميك پرورش‌اندام در ايران خبر داد._

مجيد گرك‌يراق در گفت‌و‌گو ‌با‌ خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: كتاب «تمرينات ‌حرفه‌اي پرورش‌اندام» اولين كتاب آكادميك پرورش‌اندام در ايران است كه تا دو ماه ديگر منتشر خواهد شد.

وي افزود: اين كتاب در شش بخش براي ورزشكاران پرورش‌اندام طراحي شده است. بخش اول، آموزش حركات مختلف تمريني براي مربيان و ورزشكاران است و بخش‌دوم، مراحل طراحي تمرينات اين رشته ورزشي را شرح مي‌دهد.
 
به گفتهگرك‌يراق، بخش‌سوم، فيزيولوژي تمرينات پرورش اندام در دوره‌هاي مختلف تمريني را بيان مي‌كند و بخش چهارم آسيب‌شناسي ورزشي و آشنايي با انواع صدمات اين رشته ورزشي را دربر مي‌گيرد. بخش پنجم نيز توضيحاتي درباره انواع مكمل‌هاي غذايي به علاقه‌مندان رشته ورزشي پرورش‌اندام ارايه مي‌دهد و در بخش پاياني تغذيه در رشته ورزشي پرورش‌اندام به صورت تخصصي توضيح داده مي‌شود.

وي گفت: اين كتاب تنها حاوي ترجمه مطالب علمي از كتاب‌هاي روز دنيا است و تجربيات شخصي مربيان و ورزشكاران رشته پرورش‌اندام نيز در آن به كار نرفته است.

وي عنوان كرد: اين كتاب هنوز به مرحله انتشار نرسيده است و به زودي به دست ناشر سپرده خواهد شد. 

گرك يراق تصريح كرد: كتاب‌هاي تهيه شده در فدراسيون بدنسازي و پرورش‌اندام از سوي انتشارات‌ بامدادكتاب و غزل منتشر و در سه سال اخير در نمايشگاه بين‌المللي كتاب عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط