یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۸
نمايشگاه امسال بي‌ترديد خاطره‌انگیز و موفق خواهد بود

مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: با توجه به برگزاری دو دوره گذشته نمایشگاه در مصلا و میزان رضایت‌مندی مراجعان و ناشران، بي‌ترديد بیست و دومين دوره هم اين نمایشگاه نيز خاطره‌انگیز و موفق خواهد بود.\

سیدغلامرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: درباره محل برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران اظهار داشت: اكنون مصلا، بهترین گزینه برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب است و علاوه ‌بر همکاری تحسین‌برانگیز تشکل‌های نشر، هماهنگی دستگاه‌های مسوول و مرتبط با برگزاري نظير راهنمایی و رانندگی، مترو، آتش‌نشانی، تاکسیرانی، اورژانس و .... تجربه موفقی را پیش روی مسوولان برگزاری قرار داده‌ است.

وي افزود: در سال‌های اخیر که نمایشگاه در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، مسوولان برگزاری نمایشگاه بلافاصله فعالیت خود را برای برنامه‌ریزی و اجرایی‌كردن نمایشگاه سال بعد آغاز می‌کنند و این مساله باعث شده است کیفیت نمایشگاه‌های دوره بیستم و همچنين بیست و یکم نسبت به دوره‌های قبل بیشتر باشد. 

مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصريح كرد: هر فردی که تجربه ترافیک سنگین محدوده محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در گذشته را به یاد داشته باشد، بی‌تردید از دسترسی آسان‌تر خود به نمایشگاه ابراز رضایت دارد. برگزاری دو دوره موفق نمایشگاه کتاب در مصلای تهران، نوید برپایی نمایشگاه کیفی‌تری را در سال 1388 برای ناشران و مشتاقان کتاب به ارمغان دارد. 

وي از نمايشگاه ‌بين‌المللي كتاب تهران به عنوان بزرگترين رویداد فرهنگی سال ياد كرد و آن را بازاري بزرگ، منظم و دقیق از تولیدات مکتوب سال برشمرد و گفت: ایجاد یک بازار بزرگ، منظم و دقیق از تولیدات مکتوب سال و همزمان تهیه آثار مورد نیاز تأليفي، از ويژگي‌هاي بارز اين نمايشگاه به شمار مي‌رود. 
 
بيست ‌و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از شانزدهم تا بيست ‌و ششم ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط