چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کتاب «زمانی برای عاشقی» در همدان رونمایی شد

کتاب «زمانی برای عاشقی» با حضور مسئولان و خانواده شهید در همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، ظهر چهارشنبه  کتاب «زمانی برای عاشقی» توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، فرماندار تویسرکان، مادر شهید عینعلی و تنی چند از مسوولان رونمایی شد و از نویسنده، مادر و همسر این شهید هم تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در این مراسم اظهار کرد: شهدا با خلوص نیت برای خدا جان خود را فدا کردند و عزت و سرافرازی را به ملت ایران دادند.

سردار مهدی ظفری با بیان اینکه روایت جنگ از نگاه‌ها و به شیوه‌های مختلف چون تاکتیکی، راهبردی، عملیاتی و استراتژیکی است عنوان کرد: صدام با کمک قدرت‌ها جنگ بزرگی را علیه ملت ایران آغاز کرد.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به واهمه دشمن از انقلاب افزود: با یک نگاه اجتماعی در عرصه سیاسی به انقلاب می‌بینیم این رویداد یک زلزله ژئوپولیتکی فکری و اندیشه‌ای در زمان خود بود که توانست اندیشه‌ها و راهبردها را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با تاکید بر آشناسازی نسل نوجوان و جوان با واژه‌های جنگ سرد و انواع قدرت گفت: جنگ تحمیلی بزرگترین واکنش جهانی و اولین واکنش نظام‌یافته‌ قدرت‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی نوپا بود زیرا آنها می‌خواستند از رشد انقلاب که می‌توانست دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهد، جلوگیری کنند.

وی گفت: زمانی که از دفاع مقدس سخن به میان می‌آید تصور برخی بر این است می‌خواهیم از جنگی که اتفاق افتاده حرف بزنیم حال اینکه بین جنگ و دفاع فرق است و انگیزه‌ها هم متفاوت است به همین دلیل امام راحل رزمندگان را هدایت می‌کنند به مراقبت و اینکه دفاع برای رضای خدا باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر معرفت‌های دفاع مقدس در زندگی فردی و اجتماعی جامعه ما حاکم شود نباید خیلی از مشکلات را داشته باشیم افزود: نیاز به بازخوانی هشت سال دفاع مقدس داریم که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها