چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
رونمایی از کتاب «قطره‌ای به وسعت دریا»  در یادواره شهدا

به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان کتاب «قطره‌ای به وسعت دریا» تأليف طاهره‌ سادات حسینی، در دومین یادواره ۴۴ شهید پایگاه هوانیروز کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کرمان، به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس، دومین یادواره ۴۴ شهید پایگاه هوانیروز کرمان، با حضور معاونت جنگ جنوب شرق، دادستان نظامی کرمان و جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی امروز، سوم خردادماه در شهرک هوانیروز کرمان برگزار شد.

انتقال فرهنگ ایثار شهادت به نسل جدید وظیفه همه ما است
 
سرتیپ خلبان «مهدی رشیدی» فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان در این مراسم با بیان اینکه این یادواره در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا انتقال آن به نسل آینده برگزار می‌شود، گفت: انتقال فرهنگ ایثار شهادت به نسل جدید یک کار سنگین و وظیفه همه ما است.
 
فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان اظهار کرد: در مجموع ۴۴ شهید در هوانیروز کرمان داریم که شهیدان نمازیان، زداه‌کفاش‌، میرمراد زهی و وجدانی از شهدای شاخص هوانیروز کرمان هستند. شهید وجدانی نخستین شهید هوانیروز است که در جبهه غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در رفسنجان به خاک سپرده شد.
 
به گزارش ایبنا، در این مراسم کتاب «قطره‌ای به وسعت دریا» تأليف طاهره‌ سادات حسینی، رونمایی شد.

این کتاب به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان تهیه شده و رمانی پیرامون زندگی شهید سلیمانی است.

در پایان هم از خانواده‌های شهیدان «محمدرضا وجدانی» «محمدامین میرمراد زهی» «حبیب‌الله نمازیان» «رسول زاده‌کفاش» و «ناصر محمدرضاخانی» تجلیل شد.
 
تاکنون کتاب‌ «کبوتران خونین‌بال» در مورد جانبازان، کتاب «یاد یاران» و آلبوم صوتی در مورد ۴۴ شهید هوانیروز کرمان تهیه شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها