یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
نشست تخصصی در حوزه میراث‌فرهنگی ناملموس، مردم‌شناسی و حفاظت برگزار می‌شود

نشست تخصصی هفته میراث‌فرهنگی در دو پنل تخصصی «میراث‌فرهنگی ناملموس، مردم و توسعه پایدار» و «میراث‌فرهنگی و حفاظت» همزمان با هفته میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست تخصصی هفته میراث‌فرهنگی در دو پنل تخصصی «میراث‌فرهنگی ناملموس، مردم و توسعه پایدار» و «میراث‌فرهنگی و حفاظت» همزمان با هفته میراث‌فرهنگی و گردشگری یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 از ساعت 9 تا 12 در محل پژوهشگاه با حضور پژوهشگران، محققان و متخصصان حوزه میراث‌‌فرهنگی و گردشگری همراه خواهد بود.

ژانت بلیک استاد دانشگاه شهید بهشتی، آتوسا مومنی رییس مرکز میراث‌ناملموس تهران، فریار اخلاقی عضو هیأت علمی پژوهشکده زبان‌شناسی، کتیبه‌ها و متون، مهرداد عربستانی عضو هیأت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در پنل نخست این نشست که علیرضا حسن‌زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری دبیر آن خواهد بود سخنرانی می‌کنند.

در پنل دوم نشست تخصصی نیز که به دبیری منیژه هادیان دهکردی سرپرست پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی برگزار می‌شود،  ملیحه مهدی‌آبادی عضو هیأت علمی پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی سخنرانی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها