شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
استقبال مخاطبان از زنان و انقلاب کوبا

«جنگ و تداوم انقلابی؛ بحثی تاریخی در آستانه جنگ جهانی دوم» به قلم لئون تروتسکی، «صیانت از تاریخ عصر بیداری زحمت‌کشان» به قلم ماری-آلیس واثرز، «زنان در کوبا؛ تکوین انقلابی درون انقلاب» از جمله عناوین جدید نشر طلایه پرسو هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «طلایه پرسو» از جمله ناشران علوم انسانی است که کتاب‌های مربوط به انقلاب‌های جهانی و مقاومت در برابر ابر قدرت‌ها را منتشر می‌کند.

«جنگ و تداوم انقلابی؛ بحثی تاریخی در آستانه جنگ جهانی دوم» به قلم لئون تروتسکی، «صیانت از تاریخ عصر بیداری زحمت‌کشان» به قلم ماری-آلیس واثرز، «زنان در کوبا؛ تکوین انقلابی درون انقلاب» از جمله عناوین جدید این نشر هستند.

مدیر غرفه این نشر در مورد استقبال از کتاب‌های این انتشارات و آثار پرفروش در این دوره از نمایشگاه می‌گوید: یکی از کتاب‌هایی که در این دوره مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت کتاب «زنان در کوبا؛ تکوین انقلابی درون انقلاب» است. در حقیقت جایگاه زنان در این جریان از جمله نکاتی بود که مخاطبان را ترغیب به خواندن این اثر می‌کرد. کتاب«شلیک اولین توپ‌های جنگ جهانی سوم؛ علل تهاجم واشتنگتن علیه عراق» اثر جک بارنز از دیگر آثاری است که مخاطبان به آن توجه کردند این کتاب نیز به تحلیل تهاجم آمریکا به عراق و فریب‌های ناشی از آن می‌پردازند. در کنار این آثار کتاب‌های کلاسیکی چون «لنین و انقلاب اکتبر» نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها