شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
افتتاح سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم با حضور رییس‌جمهور/خادمان قرآن کریم تجلیل شدند

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با دهمین روز ماه مبارک رمضان دقایقی پیش با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مصلای امام خمینی (ره) فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ظهر امروز (دوشنبه 12 فروردین ماه) با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور افتتاح شد و فعالیت خود را در مصلای امام خمینی (ره) آغاز کرد.
 
رئیسی با حضور در این نمایشگاه از بخش‌های مختلف و تعدادی از غرفه‌های این رویداد بازدید کرد.
 
این نمایشگاه که همزمان با دهمین روز ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده، در ۴۹ بخش، ۱۸۰۰ غرفه و با همکاری ۳۷ دستگاه و نهاد و حضور فعالان قرآنی از ۲۱ کشور از امروز در حال برگزاری است.

همچنین رییس جمهور در بیست و هشتمین آیین تکریم از خادمان قرآن کریم که با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسئولان همراه بود، حضور یافت و از خادمان برتر در بخش های مختلف نظیر تجلیل کرد.

همزمان با این نمایشگاه، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال بازدیدکنندگان، علاوه بر تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی میدان انقلاب اسلامی (پایانه کاوه) - میدان رسالت و میدان راه آهن اقدام ‌کند.
 
سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 12 تا 29 فروردین ماه 1402  با شعار «می‌خوانمت» از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها