جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
کتابخانه مرکزی قم در ایام تعطیلات نوروز  ارائه خدمت می‌کند

با هدف ارائه خدمت به مردم و زائران شهر قم، کتابخانه مرکزی قم در ایام تعطیلات نوروز ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، کتابخانه مرکزی قم که در خیابان امام خمینی(ره) و در مجاورت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) واقع شده است، با هدف ارائه خدمت به مردم قم و همچنین زائرین این حرم مطهر، در ایام نوروز نیز فعالیت می‌کند.

این کتابخانه تا 13 فروردین 1402 همه روزه به جز جمعه‌ها به علاقه‌مندان به کتاب خدمت ارائه می‌کند. ساعت کاری این کتابخانه در ایام تعطیلات عید از ساعت 7:30 الی 14:30 و در روز های غیرتعطیل نیز از ساعت 7:30 الی 20 خواهد بود.

پروژه کتابخانه مرکزی قم در خیابان امام خمینی(ره) در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا در ۴ طبقه احداث شده است. مخزن این کتابخانه به مساحت ۸۵۰ مترمربع، ۲ سالن مطالعه آقایان و بانوان هرکدام به مساحت ۳۰۰ مترمربع، بخش کودک و نوجوان در ۱۷۵ مترمربع و کاربری‌هایی نظیر نشریات، مرجع و کلاس‌های آموزشی هر کدام به مساحت ۷۰ متر مربع است.

این کتابخانه در روز ولادت حضرت مهدی(عج) با حضور وزیر فرهنگ و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور 17 اسفند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایبنا، سایر کتابخانه‌های عمومی استان قم نیز از روز 5 فروردین الی 10 فروردین از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 14 و پنجشنبه از ساعت 9 الی 13:30 فعالیت خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها