یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
رمان «سرافینا و روح سرگردان» وارد بازار کتاب شد

انتشارات پرتقال، جلد سوم مجموعه «سرافینا» با عنوان «سرافینا و روح سرگردان» به قلم رابرت بیتی را با ترجمه مروا باقریان برای گروه سنی +12 سال منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ «سرافینا و روح سرگردان» جلد سوم مجموعه «سرافینا» به ادامه ماجراهای دختری می‌پردازد که ناگهان خود را درگیر اتفاقات عجیبی می‌بیند. در این جلد نیز اتفاق عجیب دیگری برای او افتاده است. او با بدنی زخمی در تاریکی ناشناخته‌ای چشم باز می‌کند و می‌بیند همه‌چیز در بیلتمور تغییر کرده است. دوستان قدیمی کارهای وحشتناک می‌کنند و دشمن همه‌جا حضور دارد. نیرویی بی‌نام‌ونشان که با خودش سیل و طوفان‌های خانمان‌برانداز می‌آورد و سر راهش همه‌چیز را نابود می‌کند به بیلتمور نزدیک می‌شود. سرافینا تا دیر نشده است باید از اوضاع سر دربیاورد و راهی برای استفاده از قدرت‌های عجیب تازه‌اش پیدا کند. او باید بیلتمور را نجات بدهد.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:
«سرافینا برای اینکه به طبقه‌ی اول برود، از پیچ ملایم و طولانی پلکان بزرگ پایین رفت و توی روز روشن، از کنار مهمانان روی پله‌ها گذشت. جلوی چشمشان بالاوپایین پرید و سعی کرد به آن‌ها دست بزند. دستش را محکم روی دامن دراز پیراهن خانم‌ها کشید و خواست پارچه‌ها را پرواز بدهد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. یک عمر زندگی‌اش را به مخفی شدن گذرانده بود، ولی در آن لحظه فقط می‌خواست یک نفر بداند او آنجاست، هرکس که شد.».

انتشارات پرتقال جلد سوم این مجموعه رمان نوجوان فانتزی آمریکایی را به تازگی در 336 صفحه و به بهای 119 هزار تومان منتشر کرده است. جلد اول و دوم این مجموعه نیز عبارت‌اند از: «سرافینا و شنل سیاه» و «سرافینا و عصای مارپیچ».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها