پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
دانش‌آموز شیرازی، کتابش را به بیماران مبتلا به سرطان اهدا کرد

امیرعباس جدیدی، دانش‌آموز پایه سوم دبستان و نویسنده کتاب «پادشاه و اژدهای سبز» با حضور در بیمارستان امیر شیراز، 110 نسخه از این کتاب را به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کرد.

کرامت یزدانی(اشک)، ویراستار و ناشر کتاب «پادشاه و اژدهای سبز» درباره اهدا این کتاب به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در فارس، گفت: امیرعباس جدیدی، دانش‌آموز با استعداد، باهوش و خوش‌قلبی است که در روستای خاتونک شهرستان شیراز در مقطع دوم دبستان مشغول تحصیل است. کتاب «پادشاه و اژدهای سبز» این کودک، که برای رده سنی «ب» نوشته شده است در دوازدهم بهمن‌ماه جاری از سوی انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده است. امیرعباس جدیدی، قبل از چاپ این کتاب، پیشنهاد کرد که درآمد حاصل از فروش این کتاب به بیماران تعلق گیرد؛ بنابراین پنج‌شنبه سیزدهم بهمن‌ماه، سه ساعت قبل از برگزاری آیین رونمایی از کتاب، خود این نویسنده پیشنهاد داد که ۱۱۰ نسخه از کتاب را نیز شخصاً به بیمارستان ببرد و به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کند.

 
                                  

به گفته این ناشر استان فارس، خوش‌قلبی و نیت خیر این کودک، سبب شد به‌عنوان ناشر، همراه با تعدادی از نویسندگان ازجمله خانواده او به بخش اطفال بیمارستان امیر برویم و ضمن دیدار با کودکان مبتلا به سرطان، کتاب‌های یاد شده به آن‌ها تقدیم شود. حضور و اهدای کتاب، موجب خوشحالی بیماران و حتی کادر و مدیران بیمارستان شد. در ضمن، روی جلد این کتاب نیز نوشته شده است که‌ درآمد حاصل از فروش این کتاب، به بیماران مبتلا به سرطان تعلق می‌گیرد.
 
خاطرنشان می‌شود: آیین رونمایی از کتاب «پادشاه و اژدهای سبز» عصر همان روز، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس و مسئولان آموزش و پرورش و نویسندگان برگزار شد.
 
به گزارش ایبنا؛ کتاب «پادشاه و اژدهای سبز» در ۱۲ صفحه در قطع خشتی بزرگ و با ویراستاری کرامت یزدانی(اشک)، نویسنده، شاعر، مترجم و پژوهشگر و ویراستار شیرازی و نیز تصویرگری سولماز کرمی توسط انتشارات نویسندگان پارس در بهمن ماه جاری منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها