چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کتاب «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» منتشر شد

در آستانه همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی حضرت آیت‌الله اسدالله جوادی با عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» منتشر شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) بیان کرد: آیت‌الله اسدالله جوادی از محله گورتان اصفهان است و در مدت چهل سال تحصیل بی‌وقفه توانست از محضر حدود 50 تن از اساتید حوزه‌های علمیه کسب فیض کند و به درجه اجتهاد برسد.
 
وی افزود: مسجد جامع گورتان، پایگاه اصلی این عالم دینی و شاهد ده‌ها سال خدمت آیت‌الله جوادی به مردم منطقه غرب اصفهان بوده است و دانشجویان و طلاب زیادی از تدریس استاد و عامه مردم از منبرهای ایشان در تمامی این سال‌ها بهره برده‌اند.
 
دبیر هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان با بیان این که آیت‌الله جوادی پدر دو شهید هستند، ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، تبيين الگوهاي موفق تبليغي براي بهره‌برداري ديگر مبلّغان از تجربيات و هدفمندی تبلیغ و تقویت روحیه جهادی تبلیغی در بین مبلغان برادر و خواهر است.
 
وی بیان کرد: عموم علاقه‌مندان می‌توانند در آستانه برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی حضرت آیت‌الله اسدالله جوادی به عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» کتابی درباره زندگی و خاطرات ایشان را از نشانی اینترنتی m8r.ir/2211 دریافت نمایند.
 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: همایش «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» روز پنجشنبه ۱۳ بهمن سال جاری ساعت ۹ صبح، خیمه گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها