جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
تفاهم‌نامه همکاری برای ترجمه و نشر کتاب درباره اهل بیت (ع) امضا شد

در حاشیه سی‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول، تفاهم‌نامه همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و انتشارات دارالامام رضا(ع) ترکیه برای ترجمه و نشر کتاب درباره اهل بیت(ع) امضا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، براساس این تفاهم‌نامه که با نظارت نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول امضا شد، دو طرف توسعه ترجمه و نشر کتاب درباره اهل بیت(ع) را هدف مشترک خود دانستند و به همکاری و مشارکت دو جانبه تأکید کردند.

نماینده مرکز ساماندهی ترجمه ونشر معارف اسلامی و علوم انسانی ضمن اعلام حمایت مرکز از آثاری که در قالب طرح تاپ انتخاب، ترجمه و منتشر خواهند شد، آمادگی مرکز برای جذب همکاری و مشارکت مجمع جهانی اهل بیت، آستان قدس رضوی و دیگر نهادهای مرتبط جمهوری اسلامی ایران درباره همراهی انتشارات دارالامام رضا(ع) برای ترجمه و نشر آثار با موضوع اهل بیت(ع) را اعلام کرد. 

براساس این گزارش، انتشارات دارالامام رضا(ع) ناشر تخصصی کتاب ذر حوزه اهل بیت(ع) است و آثار متعددی در این خصوص منتشر کرده است. مدیران این انتشارات برنامه‌های آینده خود را انتشار آثار تخصصی درباره اهل بیت(ع) ویژه کودکان و نوجوانان اعلام کردند، همچنین خواستار تأمین منابع ارزشمند برای ترجمه و انتشار در این زمینه با کمک مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها