سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
ویژه‌برنامه «کتاب بازوی توانا» برگزار شد

به‌مناسبت هفته تکریم معلولان ویژه برنامه «کتاب بازوی توانا» در کتابخانه فرزانگان روستای فرسش الیگودرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در لرستان، به‌مناسبت هفته تکریم معلولان، ویژه‌برنامه «کتاب بازوی توانا» با حضور اعضای کم‌توان جسمی و برخی از اهالی روستای دوستدار کتاب فرسش الیگودرز در کتابخانه فرزانگان این روستا برگزار شد.

نرگس اسدی، مسئول کتابخانه فرزانگان اهالی فرسش را از دیرباز به عنوان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی کرد و افزود: خداوند به هر یک از بندگان خود استعدادهایی داده است. استفاده بهتر از این استعدادها موجب شکوفا شدن آن‌ها می‌شود و معلولان با وجود محدودیت‌هایی که دارند استعدادهای فراوانی دارند.

اسدی با تأکید بر ارائه خدمات به معلولان که زمینه‌ساز مهارت‌افزایی آنان می‌شود، افزود: این خدمات زمینه شکوفایی استعدادهای این قشر از جامعه را فراهم می‌کنند.

مسئول کتابخانه فرزانگان روستای فرسش کتابخانه را متعلق به عموم مردم دانست و افزود: برنامه‌های فرهنگی مختلفی براساس شرایط حضور اقشار مختلف در کتابخانه تدارک دیده می‌شود و در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شوند.

در ادامه معلولان حاضر در برنامه به معرفی کتاب پرداختند و در پایان از اعضای کم‌توان جسمی عضو کتابخانه، تقدیر شد. برخی از افراد حاضر در این برنامه، با ضبط کلیپ معرفی کتاب در پویش «کتاب دستت چیه؟» شرکت کردند.

به گزارش ایبنا، روستای فرسش در دومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به‌عنوان روستای برتر دوستدار کتاب شناخته شد و به‌واسطه همین کتابخانه‌ای استاندارد و با همه امکانات دراین روستا ساخته شده است. کتابخانه روستا با پیگیری‌های دبیرخانه شبکه روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور تکمیل و تحویل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها