چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
فراخوان دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» منتشر شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی شعر و داستان با عنوان «ذکر» خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اعلام خبر انتشار فراخوان جشنواره ملی «ذکر» بیان کرد: هدف برگزاری این جشنواره را ترویج بیشتر فریضه نماز بیان کرد و گفت: جشنواره «ذکر» در رشته‌های شعر و داستانک(حداکثر۱۵۰ کلمه) برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان، نویسندگان و شاعران سراسر کشور برای مشارکت در این رویداد معنوی و ادبی عنوان کرد: موضوعات این جشنواره شامل: نماز، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه ، ذکر و دعا است و محدودیتی در تعداد ارسال آثار و قالب در شعر وجود ندارد.
وی ادامه داد: هئیت داوران در هر بخش سه نفر را  به عنوان منتخب معرفی می‌کند و حضور در مراسم اختتامیه الزامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اضافه کرد: این جشنواره با مشارکت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوششتر برگزار می‌شود.

حجت‌السلام والمسلمین کلاه کج ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» 30 آذرماه و آیین پایانی این جشنواره، دی‌ماه سال جاری خواهد بود. نویسندگان و شاعران علاقه‌مند به شرکت در جشنواره ملی «ذکر» می‌توانند ضمن هماهنگی، آثار خود را به شماره ۰۹۱۶۸۲۶۴۴۸۷ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها