شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
«سیب آخر» منتشر شد

کتاب «سیب آخر» با داستانی کودکانه درباره سردار سلیمانی از سوی نشر راه یار منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب کودک «سیب آخر» به نویسندگی محمد خسروی‌راد و تصویرگری وحید خاتمی و توسط انتشارات «راه یار» چاپ و روانه بازار نشر شد.

«سیب آخر»؛ داستانی کودکانه درباره حضور سردار قاسم سلیمانی در سیل خوزستان است که به کوشش مجموعه «خانه همبازی» تهیه شده است. بخش پایانی این کتاب کودک نیز به معرفی یک بازی در همین باره اختصاص دارد که طراحی آن برعهده سمیه محمدی مقدم بوده است.

کتاب «سیب آخر»؛ در 24صفحه رنگی، شمارگان 1000نسخه و قیمت 40 هزار تومان توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده است و علاقمندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق سایت و صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir  نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.


لازم به ذکر است پیشتر کتاب کودک «قهرمان به شکل خودم» درباره  سردار سلیمانی و چهار کتاب داستان و رنگ‌آمیزی «فردا رو ما می‌سازیم»؛ روایت پیشرفت‌های کشور برای کودکان و دو کتاب شعر و رنگ‌آمیزی «فر و فر و فر صدا میاد» و «یک دونه نون و صد دونه نون» درباره مشارکت کودکان در فعالیت‌های پیشتیبانی دفاع مقدس و مقابله با کرونا با همکاری «خانه همبازی» و انتشارات «راه یار» منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها