جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
دفتر سوم «مینی‌‌داستانیسم» منتشر شد

دفتر سوم «مینی‌‌داستانیسم» شامل 29 داستان کوتاه و خیلی کوتاه آلترناتیو منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب که 29 داستان کوتاه و خیلی کوتاه آلترناتیو از خلیل اسماعیلی، رضوان کرباسی، زهرا نوری، پریسا عباس‌زاده، امید وکیلی‌نژاد، مهشید سلیمانی و محسن عظیمی را در بر می‌‌گیرد در انتشارات ناظرزاده کرمانی منتشر شده است.

در این مجموعه سعی شده با نگاهی آسیب‌‌شناسانه به برخی مسایل اجتماعی، داستان‌هایی کوتاه و حتی خیلی کوتاه  که به ‌اصطلاح به داستان‌‌های مینی‌مال و فلش‌‌فیکشن معروف‌اند در قالبی متفاوت‌‌تر به نگارش درآیند.

از جمله عنوان‌های داستان‌های این کتاب می‌توان به «آدم آدم است»تقدیر»، «تئاتر شهر»، «تقدیر»، «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟»، «دل‌های شیدایی»، «شگفت‌انگیزترین داستان دنیا»، «شوک کوانتومی»، «غفلت»، «کلیشه‌ها»، متروپلیسم»، «ناگزیر» و «هانا» اشاره کرد.

تقدیر
«لوح افتخار دستش بود و از خوشحالی در پوست خودش نمی‌گنجید. می‌گفت این تازه ابتدای کار هست و خبرهای خوشی در راه است. تلفن همراهش مدام زنگ می‌خورد. بالاخره جواب داد و خیلی سریع لبخند روی لبش خشکید باورش نمی‌شد همه‌چیز خراب شده بود و مردم زیر خروارها آوار سازه عظیم او گرفتار شده بودند آن هم سازه‌ای که برایش لوح تقدیر گرفته بود».

کتاب مینی‌داستانیسم اخیرا در 120 صفحه و بهای 60 هزار تومان توسط انتشارات ناظرزاده کرمانی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها