چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
افتتاح کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دانشگاه آزاد

با حضور جمعی از مدیران دانشگاه آزاد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واحد علوم و تحقیقات با بیش از دو هزار جلد توسط کانون دانشجویی ایثار این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.
 
این کتابخانه با حضور  بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جمشید صباغ‌زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات،  احمد صالحی‌ آرا مدیرکل مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، حسن زمانی مسئول مرکز نشر و ترویج علوم و معارف دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از  مسئولان و مدیران این واحد دانشگاهی در مرکز اسناد مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات، افتتاح شد.
 
در این مراسم، سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی لازم برای حمایت از پژوهش‌ها و فعالیت‌های مرتبط در این حوزه در دانشگاه‌ها را دارد.
 
کتاب‌های موجود در این کتابخانه از طریق هماهنگی با سایر نهادها و سازمان‌ها و به‌ صورت اهدائی تامین شده است، گفت: تعداد کتاب‌های موجود در این کتابخانه تخصصی، بیش از دو هزار جلد است.
 
لازم به ذکر است کتابخانه کتب تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد علمی مرحوم دکتر حبیبی، طبقه دوم، سالن B، واقع شده است.
 
اساتید، دانشجویان، کارکنان و پژوهشگران، می‌توانند به‌ صورت رایگان از این مجموعه استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها