دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
جایزه دوسالانه کتاب تقریب در سروآباد برگزار می‌شود

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری جایزه دوسالانه کتاب تقریب در شهرستان سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سفر یک روزه به شهرستان سروآباد، شامگاه یکشنبه(29 آبان‌ماه) با سید‌عبدالقادر حسینی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سروآباد و حسن زارعی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های تابعه استان اظهار کرد: همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان از مهمترین برنامه‌های کاری حوزه فرهنگ و هنر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان بیان کرد: در هر شهرستانی به تناسب استعدادهای فرهنگی و هنری، جشنواره و همایشی تدارک دیده شده است شهرستان سروآباد با وجود مفاخر و مشاهیر نامدار در عرصه‌های فرهنگی نیاز به جشنواره‌ای در سطح استان یا ملی دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: در اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی خود برای همکاری در برگزاری رویدادی ملی یا استانی را اعلام کرده است؛ بنابراین امکانات لازم را با همکاری فرمانداری شهرستان بسیج خواهیم کرد. برگزاری جایزه دوسالانه کتاب تقریب در شهرستان سروآباد نیز به‌زودی برگزار خواهد شد.
 
وی با تقدیر از درایت امام جمعه سروآباد در برگزاری جلسات مرتب و منظم شورای فرهنگ عمومی این شهرستان یادآوری کرد: خدا را شاکریم با درایت و تدبیر امام جمعه و فرماندار شهرستان سروآباد این شهرستان از هرگونه اغتشاش و ناآرامی‌های اخیر به دور بوده است.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با این دو شخصیت دینی و اجرایی سطح شهرستان سروآباد علاوه بر قدردانی از تلاش‌هایشان در حوزه فرهنگ و هنر با اهداء لوح سپاس و هدیه فرهنگی از آن‌ها تجلیل به‌عمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها