یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
پویش کتابخوانی «قانون‌های شکلاتی» برای کودکان زیر 7 سال

پویش کتابخوانی «قانون‌های شکلاتی» با هدف آموزش آداب و مهارت‌های فردی و اجتماعی، با محوریت مجموعه کتاب‌های «قانون‌های شکلاتی» برای خانواده‌ها و کودکان زیر 7 سال از سوی انتشارات مهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ این پویش در راستای آشنایی کودکان با آداب و مهارت‌های فردی و اجتماعی، کمک به پدرها و مادرها برای آموزش این مسائل و نیز زمینه‌سازی برای فرهنگ کتابخوانی از سنین کودکی با محوریت مجموعه کتاب‌های «قانون‌های شکلاتی» از 14 آبان تا 30 آذرماه برگزار می‌شود.
 
عناوين كتاب‌های مسابقه:
«یه قولِ قارقارونه»، «خواهر خوشگلم گله»، «من دیگه تنها نیستم»، «دوستی‌های گل‌گلی»، «یه کوچه صدتا خونه»، «انباری نیست این شکم»، «بفرما موز تازه»، «مثل یه توپ می‌ترکی» و «می‌مون مگه پنکه‌ای؟»
 
شرایط شرکت در مسابقه:
شركت برای عموم خانواده‌ها و کودکان علاقه‌مند در گروه‌ سنی زیر 7 سال ميسر است. شركت‌كنندگان می‌توانند يك یا چند کتاب از کتاب‌های معرفی‌شده را انتخاب و پس از مطالعه در مسابقه شرکت کنند.

به جهت تنوع‌بخشی به ذائقه مخاطب، مسابقه در قالب‌های گوناگون زیر برگزار می‌شود:
1. تصویرسازی از کتاب (مسابقه نقاشی)؛ جذاب‌ترين بخش كتاب از نظر خودشان را تصويرسازی (نقاشی) کنند.
2. پویش فیلم شکلاتی (معرفی کتاب و بخش‌های جذاب آن از طریق فیلم) با ارسال يك فايل ويدئويی كتاب را به ديگران معرفی کنند يا بخش‌هايی از كتاب را كه برايشان جذاب بوده است بخوانند و فيلم مربوط را ارسال کنند.
3. شرکت در مسابقه از طریق وب‌سایت مهرستان به نشانی book.mehrestan.ir میسر است.
4. تكميل مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی کودک، كدملي کودک، شماره تلفن ثابت و همراه) الزامی است.
 
جوایز مسابقه:
به برگزيدگان مسابقه بعد از داوری آثار، به قید قرعه ده‌ها جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد. داوری آثار یکم تا پنجم دی‌ماه انجام می‌شود و اهدای جوایز 10 دی‌ماه است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند كتاب‌های مسابقه را از کتابفروشی‌های سراسر کشور، سایت انتشارات مهرستان book.mehrestan.ir و سایت‌های فروش نسخه الکترونیکی کتاب مانند طاقچه تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها