شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
نمایشگاه کتاب در لرستان برگزار می‌شود

منصور احمدی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان گفت: تا پایان سال رویداد بزرگ نمایشگاه کتاب استانی با حضور ۳۰۰ ناشر برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، پنجمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان شنبه‌(۲۸ آبان) با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان، مجید منعمی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در محل استانداری لرستان برگزار شد. 

احمدی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در لرستان به مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی با همکاری دستگاه‌های مختلف به‌ویژه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در هفته کتاب اجرا شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: با مساعدت استاندار لرستان تا پایان سال رویداد بزرگ نمایشگاه کتاب استانی با حضور ۳۰۰ ناشر کشوری برگزار خواهد شد.

احمدی گفت: در کل کشور ۵ استان نمایشگاه بزرگ  کتاب را برگزار می‌‌کنند که طبق تقویم اجرایی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  لرستان اولین استانی است که این رویداد را برگزار می‌کند و امیدواریم بتوانیم به فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کنیم.

وی با اشاره به آمار انتشار کتاب ۸ ماهه ناشران لرستانی گفت: ناشران لرستان ۲۷۳ عنوان کتاب با شمارگان ۲۳۳ هزارنسخه منتشر کرده‌اند؛ که نشان‌دهنده این است در حوزه کتاب در تولید و نشر کتاب در حال پیشرفت هستیم و امیدواریم با برگزاری نمایشگاه کتاب در حوزه خرید و رساندن کتاب به سبد خانوار هم بتوانیم موفق باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها