پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
ترویج کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس بهترین راهکار است

سردار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار ضمن بازدید از یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با تاکید بر نقش کتاب در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ترویج کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس بهترین راهکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار، به همراه عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بازدید کرد. شاهچراغی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ضمن تقدیر از زحمت‌های مجموعه‌های مختلف به ویژه سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، در جمع خبرنگاران گفت: یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس یکی از کارهای خوبی است که همسو با کنگره ملی شهدای استان قم دنبال می‌شود.
 
استاندار قم تاکید کرد: هیچ چیزی جای کتاب را نمی‌گیرد و حضور دانش‌آموزان در این نمایشگاه قابل توجه و تقدیر است؛ چراکه این نمایشگاه فرصتی برای انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.
 
وی بیان کرد: برای رسیدن به سعادت و کمال انسان باید به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و در این مسیر معرفی کتاب و ترویج کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس بهترین راهکار است.
  
این مقام مسئول با تاکید بر برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کتاب، گفت: این نمایشگاه‌ها باید در دوره‌های مختلف با توجه به نیازهای جامعه برای آحاد مردم قم برپا شود.
 
سردار شاهچراغی افزود: کتابی که دارای محتوای علمی مطلوب و روان باشد به دل مخاطب می‌نشیند و اثر نرم به دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها