چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
اهدای بیش از  ۱00 جلد کتاب به کتابخانه مدرسه شهیدان باکری ارومیه

با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی ۱۵۰ جلد کتاب به کتابخانه مدرسه شهیدان باکری ارومیه اهدا شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، 25 آبان ماه سال‌جاری، با حضور پیروز قادری، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، ۱۵۰ جلد کتاب به کتابخانه مدرسه شهیدان باکری ارومیه اهدا شد.

وی گفت: اهداء کتاب یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که نقش اساسی با هدف افزایش سرانه مطالعه دارد. افتتاح کتابخانه مدارس اقدامی فرهنگی برای استفاده دانش‌آموزان در اوقاف فراغت است که در کنار تحصیل به خواندن کتاب  می‌پردازند. 

وی ادامه داد: مشارکت افراد جامعه در تکمیل و تجهیز کتابخانه‌های مدارس مهمترین موضوع فرهنگی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گرفته شود.

قادری با اشاره به اولویت مهم آموزش هنر در برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمرکز بر توسعه هنرستان‌های هنرهای زیبا و تربیت هنرمندان متعهد، طرح هر مدرسه یک هنر را پیشنهاد و برای اجرای آن با همکاری آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرد. برگزاری دوره‌های آموزشی عکاسی، تئاتر، شعر، داستان‌نویسی و موسیقی از جمله برنامه‌های این طرح می‌تواند باشد.

بعداز اهداء کتاب به مدرسه شهیدان باکری ارومیه، پیروز قادری، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، به‌مناسبت هفته کتاب به انجمن سینمای ارومیه نیز بیش از 50 جلد کتاب اهدا کرد.

به گزارش ایبنا؛ مدرسه شهیدان باکری واقع در کوی سالار شهرستان ارومیه یکی از مدارس کم‌برخوردار این شهرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها