یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
برگزاری کارگاه «چکامه» با طعم شعر و ادبیات فارسی در بافق

کارگاه «چکامه» با هدف آشنایی با شعر و ادبیات ایران و جهان و گفت‌وگوی ویژه درباره زندگینامه وحشی بافقی و آثار منحصربه‌فرد او برگزار شد.

الهام آقایی، مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی بافق در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در یزد گفت: کارگاه چکامه با حضور اسماعیل آذر، استاد ادبیات فارسی و مدیرگروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و علاقه‌مندان به فرهنگ و شعر فارسی در کتابخانه «محمد مفیدی» بافق برگزار شد.
 
وی با اشاره به دو محور کارگاه چکامه افزود: هدف کارگاه چکامه، آشنایی با شعر و ادبیات ایران و جهان و تلاش برای ترویج شعر آیینی و ولایی، تجلیل و دعوت از شاعران ولایی برگزار شد. در مرحله نخست، کارگاه با عنوان «آشنایی با ساختار شعر و نقد اشعار شاعران  ۴ ساعته برگزار شد و بیش از ۳۰ نفر از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به شعر و ادبیات فارسی در آن شرکت کردند.
 
مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی بافق بیان کرد: عنوان مرحله دوم کارگاه، عطر شعر، بود که مسئولین و علاقه‌مندان به شعر و فرهنگ و برخی از شهروندان در آن شرکت کردند.
 
اقایی افزود: این کارگاه به همت موسسه فرهنگی ورزشی اندیشه دوان و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق و به استادی اسماعیل آذر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط