دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
هیات مدیره جدید انجمن قلم ایران انتخاب شدند

در بیست و سومین مجمع عمومی عادی انجمن قلم ایران هیات مدیره و بازرسان با رای مستقیم اعضا برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این مجمع که 24 مهر در تالار اجتماعات انجمن قلم ایران برگزار شد، ابتدا راضیه تجار، دبیر انجمن، گزارش عملکرد دوره دوساله اخیر هیات مدیره را ارایه کرد و در ادامه، رضا اسماعیلی، خزانه‌دار، گزارش مالی این دوره را بیان کرد و تراز مالی سال آتی را به رای گذاشت که به تصویب اکثریت اعضای حاضر رسید.
 
در ادامه، 10 نامزد دوره جدید هیات مدیره و پنج نامزد بازرسی که صلاحیت آنها پیشتر به تایید هیات موسس رسیده بود، در باره برنامه‌هایشان سخن گفتند و در نهایت، با رای‌گیری مخفی، اعضای هیات مدیره و بازرسان انتخاب شدند.
 
از مجموع ۱۱۴ رای ریخته شده به صندوق، سیداحمد میرزاده با ۸۳ رای، رحیم مخدومی با ۷۴ رای، احمد شاکری با ۷۳ رای، رضا اسماعیلی با ۶۸ رای، مریم پوریامین با ۶۷ رای، راضیه تجار با۶۶ رای و  محمد سرشار با ۶۴ رای به عنوان اعضای اصلی و مصطفی محدثی‌خراسانی با ۶۳ رای، محبوبه معراجی‌پور با ۵۸ رای و محمدتقی عزیزیان با ۳۵ رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین علی‌الله سلیمی، محمدرضا اصلانی و فائزه امیرخانی به عنوان بازرسان اصلی و معصومه حسینی و اکبر حر به عنوان بازرسان علی‌البدل برگزیده شدند.
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها