سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
جشنواره قصه‌گویی استان قم برگزیدگان خود را شناخت

۳۵ قصه‌گو از استان قم در بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون مرحله استانی با شعار «قصه صدای زندگی است» با اجرا ۳۵ قصه‌گو درخانه تاریخی زند برگزار شد و برگزیدگان خود را شناخت.

هیئت‌داوران بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی «استان قم» با حضور مهدی آرایی، سیده‌لیلا موسوی و احمد سلیمانی قصه‌گویان برگزیده اول تا سوم مرحله استانی جشنواره را معرفی کردند.
 
در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها؛ صدیقه یعقوبی با قصه «پسته خانم» همچنین در بخش زنان و مردان؛ ایمانه خلیلی با قصه «خاله پیرزن و خمره سرکه» به‌عنوان نفر اول، مریم کریمی با قصه «قطره طلایی» نفر دوم، آزاده روستا با قصه «دفتر خاطرات» نفر سوم و محمد رضا بابایی با قصه «تعویض در وقت اضافه» و مهین رئوف با قصه «کلبه‌ی امن ناامن» و لیلا فرخی قصه «مهدیار»  شایسته تقدیر شدند.
 
در بخش دختران و پسران زهرا علئی با قصه «کلاغ خنزرپنزری» به‌عنوان نفر اول، ترنم رازقی با قصه «پادشاه زورگو» نفر دوم، پریسا زمانی با قصه «پیرزن و چرخ فلک سوار» نفر سوم و مینو رئوف با قصه‌ «آش آشتی»  شایسته تقدیر را کسب نمودند.
 
هیئت‌داوران بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی استان قم در بخش آئینی سنتی ویژه نوجوانان نازنین عبدلو با قصه «بیژن و منیژه» به‌عنوان برگزیده و امیرمهدی علیزاده با قصه «گردآفرید» شایسته تقدیر شدند.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها