سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
«شهرکتاب» دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعطیل شد

کتابفروشی «شهرکتاب اردیبهشت» دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بعد از 3 سال تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در اصفهان، شهرکتاب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با درخواست و مساعدت مدیران این دانشگاه، در فضایی به متراژ 120 مترمربع با حدود 5000 عنوان کتاب در دی‌ماه 1398 و در طبقه دوم معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شده بود.

  این کتابفروشی چهارمین شعبه شهرکتاب اردیبهشت، پس از شعبه‌های رشت و کاشان بود و پس از آن شعبه‌های جهاد دانشگاهی، رشت و تهران این کتابفروشی نیز افتتاح شد.

سروش صحت، مجری برنامه «کتاب باز» در آئین افتتاح این کتابفروشی گفته بود: در ابتدا فوق دیپلم رادیولوژی قبول شدم و سال بعد شیمی کرمان قبول شدم و هیچ وقت به آرزوی قبولی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نوشتن رمان نرسیدم. اما امروز با افتتاح شعبه شهرکتاب اردیبهشت در دانشگاه علوم پزشکی به هر دو آرزو انگار همزمان رسیدم و خوشحالم که این کتابفروشی در دانشگاه افتتاح شده است.

کتابفروشی «شهرکتاب اردیبهشت» دانشگاه اصفهان که برگزاری رویدادهای ادبی و جلسات رونمایی و تخفیف‌های ویژه دانشجویی از مزیت‌های این کتاب‌فروشی بود، به‌دلیل توقف همکاری دانشگاه علوم پزشکی که مکان این کتابفروشی را در اختیار مجموعه شهرکتاب اردیبهشت قرار داده بود به تعطیلی کشیده شد.

رویکرد کتابفروشی اردیبهشت‌ در کنار فروش کتاب، برگزاری رویدادهای ادبی و جلسات رونمایی و نقدکتاب و دیدار با اهالی قلم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها