چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
تخفیف خرید سایت  یونی بوک برای دانشجویان و دانش‌آموزان

سایت یونی بوک با هدف کمک به خرید کتاب‌های دانشگاهی و کمک‌درسی برای دانشجویان و دانش‌آموزان به ارائه تخفیف 10 درصدی در سایت خود اقدام کرده است.

محراب حسین‌زهی، مسئول اجرایی تیم یونی بوک در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به در نظر‌گرفتن تخفیف‌های ویژه برای کاربران به مناسبت شروع سال تحصیلی ، اظهارکرد: سایت یونی بوک با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضای دانشجویان و دانش‌آموزان برای تهیه‌ کتاب دانشگاهی و کمک درسی به ارائه تخفیف اقدام کرده است.

وی افزود: کاربران با ارائه کد تخفیف khaneyeketab می‌توانند ۱۰ درصد کل مبلغ  خرید، تخفیف بگیرید. این تخفیف‌ از اول مهرماه ارائه شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد.
 
مسئول اجرایی تیم یونی بوک درباره تعداد شعبه‌های این سایت در استان‌های مختلف کشور گفت: اکنون یونی‌بوک 35 شعبه آنلاین در کل کشور دارد و تاپایان آبان‌ماه  یونی بوک صاحب 37 شعبه مجازی در کشور می‌شود. یونی‌بوک 400 فروشنده آنلاین در سطح کشور دارد.
 
حسین زهی با بیان اینکه قرار است تعداد کتاب‌های ارائه شده در سایت یونی بوک به 80 هزار عنوان برسد، گفت: اکنون سایت یونی بوک دارای 57 هزار عنوان کتاب است و این تعداد تا پایان مهرماه به 100 هزار عنوان خواهد رسید.
 
 وی با اشاره به اینکه یونی بوک، کتاب‌های دست دوم را ۳۵ درصد ارزان‌تر از کتاب نو می‌فروشند، گفت: یونی بوک این امکان را به دانش‌آموزان و دانشجویان و افراد می‌دهد که کتاب‌های مورد نیازشان را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنند و آثار فروشی خود را روی سایت بارگذاری کنند.
 
مسئول اجرایی تیم یونی بوک گفت: یونی بوک در حال حاضر در ۳۵ نقطه از کشور امکان ارسال و دریافت کتاب به روش حضوری را فراهم کرده است که این مراکز؛ ارسال کتاب برای دانشجویان را با ۹۰ درصد تخفیف انجام می‌دهند. 

 وی افزود: همه افراد می‌توانند از مراکز تحویل مکانیزه کتاب که به تازگی در محله‌های اکباتان، میدان ولیعصر، شریعتی، دانشگاه تهران، ایران‌زمین، ۲۱ متری جی، آیت‌الله کاشانی و نارمک تهران ایجاد شده، استفاده کنند و بدون پرداخت هزینه‌ی پست، کتاب خود را از یونی بوک تحویل بگیرید.  
 
حسین زهی درباره دسته‌بندی فروش کتاب‌های یونی بوک نیز اظهار کرد: این سایت شامل کتاب‌های دانشگاهی مانند علوم انسانی، فنی مهندسی، پزشکی، هنر، عمومی، علوم پایه، پیراپزشکی در مقاطع تحصیلی مختلف است و  امکان فروش و خرید کتاب‌های کمک درسی برای دانش آموزان و همچنین کتاب‌‌های عمومی مانند رمان، داستان، کودک و نوجوان، شعر، آموزش زبان، جزوه دانشگاهی را نیز برای افراد فراهم کرده است.
 
مسئول اجرایی تیم یونی بوک همچنین عنوان کرد: دانشجویان می‌توانند جزوه‌های درسی مورد نظرشان را  از یونی‌بوک تهیه کنند. برای این منظور، کافی است نام درس مورد نظر را جستجو کنند. همچنین امکان ارائه نسخه پی‌دی‌اف جزوه‌ در سایت یونی‌بوک برای فروش فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها