جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
موفقیت خبرنگار ایبنا در پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی

سیدحسن حسینی نژاد ، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی در بخش مصاحبه رتبه سوم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، آیین اختتامیه پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی با حضور محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود پور، استاندار مازندران، حسین جوادی و محمد رعیت، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های مازندران و گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهری و اهالی فرهنگ و هنر و صاحبان آثار، شامگاه چهارشنبه 6 مهرماه در سالن اجتماعات دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

این دوره از سوگواره در هفت بخش رسانه، تئاتر خیابانی، سرود، نقالی، عکس، شعر و داستان کوتاه و با حضور و مشارکت یک هزار و 137 هنرمند داخلی و خارجی از ایران (29 استان کشور) و پنج کشور افغانستان، ایتالیا، ترکیه، عراق و یمن با بیش از 3 هزار و 600 اثر برپا شد. طبق اعلام دبیرخانه این رویداد، داورانی ملی با دقت نظری ویژه آثار ارسالی را بررسی و انتخاب کردند.

در آیین اختتامیه این سوگواره و در بخش رسانه، سید حسن حسینی نژاد، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان گلستان در بخش مصاحبه رتبه سوم را از آن خود کرد.

بخش رسانه پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی در قالب‌های مقاله، یادداشت، مصاحبه و گزارش برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها