پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کسب رتبه برتر اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره شهید رجایی لرستان

اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی لرستان موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی لرستان که چهارشنبه، (۳۰ شهریور) با حضور فرهاد زیویار، استاندار لرستان، سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاونین ستادی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان موفق به کسب رتبه برتر شد.

بر این اساس اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جشنواره شهید رجایی لرستان موفق شد با کسب بیشترین امتیاز رتبه برتر را کسب کند.

در آئین برگزاری این جشنواره استاندار لرستان؛ با اهدای لوح به منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این دستگاه به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان سال 1401 تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه از زحمات و تلاش‌های ارزنده مدیرکل، و مجموعه همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزش‌های اسلامی و انسانی به ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم لرستان اهتمام ورزیده‌اند، قدردانی شده است.​

زیویار در این آیین با بیان اینکه این رویداد به نام یکی از خدمتگزاران مخلص کشور ماندگار شده است افزود: همه با باید این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهیم. 

استاندار لرستان با تأکید بر افزایش تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی افزود: همراهی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و فعالیت آنها قابل تقدیر است اما باید بیش از گذشته در راستای توسعه همه جانبه استان تداوم داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها