چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
آیین‌نامه برش نقشه مهندسی فرهنگی استان گلستان رونمایی می‌شود

محمود حاجیلویی، معاون خط‌مشی گذاری ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌منظور حضور در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان در سال جاری و رونمایی از آیین‌نامه برش نقشه مهندسی فرهنگی استان گلستان به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در گلستان، محمود حاجیلویی، معاون خط‌مشی‌گذاری ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌منظور شرکت در صد و یکمین جلسه پیاپی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان در سال جاری که عصر امروز چهارشنبه 30 شهریورماه در بیت حضرت آیت‌الله سید‌کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان گلستان برگزار می‌شود به این استان سفر کرد.

بازدید از پارک علم و فناوری استان گلستان و موسسه فرهنگی، موسسه فرهنگی میرداماد گرگان و نشست صمیمی با فعالان و مسئولان فرهنگی، هنری و قرآنی استان گلستان ازجمله برنامه‌های حاجیلویی در سفر به استان گلستان است.

سخنرانی محمود حاجیلویی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان و حضور در مراسم رونمایی از کتاب «بُرش نقشه مهندسی فرهنگی استان گلستان» نیز از دیگر برنامه‌های اعلام‌ شده وی در سفر به گلستان است.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها