سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
بازدید فرمانده سپاه امام علی‌ابن ابی‌طالب(ع) قم از کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای

فرمانده سپاه امام علی‌ابن ابی‌طالب(ع) قم در بازدید از کتابخانه‌ عمومی آیت‌الله خامنه‌ای و کتابخانه مرکزی قم از ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی‌ابن ابی‌طالب(ع) قم، مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه، جعفری معاون هماهنگ‌کننده، ذاکر فرمانده ناحیه بسیج شهرستان قم، بادینلو، معاون فرهنگی و محبی معاون اجتماعی سپاه امام علی‌ابن ابیطالب(ع) به همراه مهدی توکلیان، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از کتابخانه‌های عمومی آیت‌الله خامنه‌ای و کتابخانه مرکزی قم بازدید کرد.

فرمانده سپاه امام علی‌ابن ابیطالب(ع) قم ضمن تشکر از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برای گسترش فضای کتابخانه‌ای در استان و ایجاد کتابخانه‌های عمومی با خدمات نوین گفت: خدمات بسیار خوبی در کتابخانه‌هایی که امروز بازدید کردیم ارائه می‌شود و سپاه نیز می‌تواند در ترویج و کمک به گسترش خدمات نهاد کتابخانه‌های عمومی که در 24 نقطه استان ارائه می‌شود، کمک کند.

وی افزود: بخش اعظم همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و سپاه امام علی‌ابن ابی‌طالب(ع) قم می‌تواند در ایجاد و ارائه خدمات کتابخانه‌ای در پردیسان تحقق پیدا کند؛ چرا‌که پردیسان برای ظرفیت‌هایی که دارد، به کتابخانه‌ای همچون کتابخانه مرکزی نیاز خواهد داشت. همچنین تلاش می‌کنیم تا در تعریف خدمات کتابخانه سیار برای ترویج کتاب در پردیسان و همچنین روستاهای استان نیز به نهاد کتابخانه‌ها کمک کنیم.

سردار موحد اضافه کرد: مجموعه سپاه و بسیج تلاش می‌کند تا با تمام ظرفیت خود در راه پیشرفت فرهنگی و اجتماعی استان قدم بردارد و با توجه به رسالت فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آماده‌ایم در زمینه‌های مختلف با این نهاد مردمی همکاری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها