شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کتاب «پدافند غیرعامل در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی» رونمایی شد

کتاب «پدافند غیرعامل در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی» در رواق کتاب حرم مطهر رضوی معرفی، بررسی و رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی، کتاب «پدافند غیرعامل در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی» به قلم عبدالرضا غلامی در رواق کتاب صحن قدس حرم مطهر امام رضا علیه السلام رونمایی شد.

عبدالرضا غلامی، گفت: اهمیت تاسیسات بزرگ صنعتی و ایفای نقش بی‌بدیل آن‌ها در نظام اقتصادی کشور و تاثیر مستقیم و غیرمستقیم پایداری تولید این صنایع برموفقیت دولت‌ها از یک سو و لزوم توجه به امنیت آن‌ها برای حفظ، استمرار و پایداری تولید از سوی دیگر بنده را مصمم کرد مطالبی را با هدف ارتقاء امنیت صنایع استراتژیک کشور که توقف تولید یا اختلال آن‌ها باعث بروز لطمات جبران‌ناپذیر در امر استمرار خدمات کشوری می‌شود با رویکرد پدافند غیرعامل تالیف و در اختیار مدیران، کارشناسان و متصدیان امور صنعتی قرار دهم.


              

وی ادامه داد: در کتاب «پدافند غیرعامل در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی» که شامل بر‌پنج فصل و ٢٣٠ صفحه است، سعی شد دسته‌بندی جدید و دقیق‌تری از تهدیدات متصوره همراه با راهکارهای پدافند غیرعامل ارائه داده و البته مفاهیم جدیدی از پدافند غیرعامل را با رویکرد تاثیر اقدامات اقتصادی نیز مطرح شد.

غلامی بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که مطالب پیشرو را از سایر کتاب‌ها متمایز می‌کند، نگاه فنی به مباحث تهدیدات از طریق محاسبه ریسک وقوع تهدیدات و ریسک‌پذیری تاسیسات صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها