پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد آبادان شد

محمد مهدی اسماعیلی، فرهنگ ارشاد اسلامی وارد آبادان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وارد خوزستان شد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز پنجشنبه(۱۷ شهریور ماه) در سفری ۲ روزه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد خوزستان شد.

 بازدید از موکب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرز جذابه، بازید از نمایشگاه عکس و برگزاری شب شعر، اجرای برنامه های فرهنگی_مذهبی و اهدای کتاب، حضور در میان زوار و دیدار با خادمان اهل بیت(ع) مستقر در مرز، از جمله برنامه های روز اول سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان است.

بر پایه این گزارش،وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی در دولت مردمی در بخش دوم سفر استانی خود به خوزستان، ابتدا در اهواز با نماینده فقیه در استان دیدار و سپس به شهرستان های رامهرمز، هفتکل، مسجدسلیمان و شوش سفر می کند.

اسماعیلی در سفر به رامهرمز با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار دیدار می کند و سپس با حضور در شهرستان هفتکل به بازدید از فرهنگسرای این شهرستان و بررسی روند پروژه های فرهنگی، می پردازد.

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی  در ادامه این سفر به مسجدسلیمان می رود و ضمن دیدار با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، پروژه خانه هنر شهرستان مسجدسلیمان را افتتاح می کند.

اسماعیلی در پایان و در سفر به شهرستان شوش، در مرقد مطهر دانیال نبی(ع) حضور می یابد و به دیدار امام جمعه و نماینده شهرستان می رود.

گفتنی است، در این سفر دکتر عبدالرضا سیفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، وزیر ارشاد را همراهی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها