چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
مهلت ارسال اثر به جایزه کتاب اول ماه تمدید شد

دبیر علمی جایزه کتاب اول ماه از تمدید مهلت ارسال اثر به این جایزه تا 15 مهر امسال خبر داد.

هادی تقی‌زاده، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به اینکه در نخستین تجربه برگزاری جایزه کتاب اول ماه قرار داریم و فرصتی بیشتری برای آشنایی نویسندگان و ناشران با این جایزه برای شرکت و ارسال اثر لازم است، این مهلت را از 15 شهریور به 15 مهر تغییر دادیم.

دبیر علمی جایزه کتاب اول ماه با بیان اینکه از زمان انتشار فراخوان (ابتدای مرداد) تاکنون حدود 50 اثر رمان و مجموعه داستان نوقلمان به دبیرخانه جایزه ارسال شده است، افزود: جایزه کتاب اول به نخستین کتاب داستان (رمان یا مجموعه داستان) نوینسدگانی که اثرشان در سال 1400 منتشر شده اختصاص دارد.

وی ادامه داد: آثار ارسالی در چندین مرحله داوری می‌شوند که ابتدا 10 مجموعه داستان و 10 رمان و در مرحله دوم پنج اثر از هر قالب انتخاب می‌شوند. در نهایت یک مجموعه داستان و یک رمان به عنوان برگزیده و یک مجموعه داستان و یک رمان نیز به عنوان تقدیر شده معرفی خواهند شد.

وی زمان برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج را 15 دی ماه اعلام کرد و گفت: واجدان شرایط می‌توانند آثار خود را تا 15 مهر به دبیرخانه جایزه به نشانی مشهد، بلوار وکیل‌آباد، بلوار دندان‌پزشکان 15، کافه کتاب آنجا ارسال کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها