سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
ششمین «به آیین آسمان» در آستانه اربعین حسینی برگزار می‌شود

ششمین نشست «به آیین آسمان» با حضور و شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی کشورمان در تهران تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پنج دوره گذشته نشست‌های «به آیین آسمان» در شهرستان‌های کشور برگزار شد و برای نخستین بار است که این نشست در یکی از مراکز فرهنگی پایتخت تشکیل می‌شود.

در این نشست که از سوی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران ویژه برادران برگزار می‌شود، علی داوودی، ولی‌الله کلامی، سیدبشیر حسینی، شیرالله حیدری، محمد صمیمی، قادر ایمان‌زاده، علی‌محمد مودب، حسین اسرافیلی و محمدعلی رضازاده شعرخوانی می‌کنند و اجرای برنامه بر عهده رضا محقق است.

«به آیین آسمان» برنامه‌ای هدفمند و در راستای توانمندسازی استعدادهای اهالی ادب است که نخستین جلسه آن به مناسبت عید غدیر و با حضور معاون امور فرهنگی وزیر در قم، دومی به مناسبت مباهله با حضور وزیر فرهنگ در مشهد و سومی با موضوع پیش واقعه عاشورا در اصفهان برگزار شد. جلسه چهارم با نام غروب مویه با موضوع محرم و عاشورا در زنجان برگزار شد و پنجمین نشست در همدان با موضوع ادبیات عاشورایی کودک و نوجوان تشکیل شد.

ششمین نشست «به آیین آسمان» شامگاه پنجشنبه، 17 شهریور از ساعت 20:30 تا 22:30 در حسینیه دلریش تهران واقع در خیابان جمهوری، نرسیده به بهارستان، کوچه ممتاز برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها