چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
همایش «آیینگی» در قم برگزار می‌شود

به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، همایش «آیینگی» با حضور مداحان و شاعران آیینی همراه با مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با محوریت اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و مشارکت مداحان، شاعران آیینی همایش «آیینگی» همزمان با شهادت حضرت رقیه(س) با حضور مداحان و شاعران آیینی برگزار می‌شود.

این همایش  با همراهی اعضای محافل ادبی کشور، و اعضای محافل ادبی استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس، از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه پنج‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش همایش «آیینگی» با اجرای محمدجواد شرافت، شاعر آیینی و با حضور و سخنرانی استاد محمدعلی مجاهدی، دبیر دائمی دبیرخانه شعر آیینی برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود این برنامه با مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس نیز همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ و‌۳۰ دقیقه از طریق نشانی Skyroom.online/ch/nahaad/mahafel به صورت مجازی در این همایش شرکت کنند.

همچنین پایگاه اطلاع رسانی www.iranpl.ir، صفحه آپارات  www.aparat.com/iranpl، و صفحه اینستاگرام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور @iranlibraries نیز به صورت زنده این برنامه را پوشش خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها