چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
گستره جهانی انقلاب و ادبیات پایداری هدف اصلی ماست

محمدرضا سنگری، رئیس اندیشکده ادبیات پایداری با بیان اینکه گستره جهانی این موضوع مدنظر است و فقط به ایران نمی‌پردازیم، گفت: در این زمینه سخنرانی‌هایی را برگزار کردیم که مجموعه این سخنان در فصلنامه اندیشه‌نامه پایداری به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گروه ادبیات انقلاب اسلامی یکی از گروه‌های اندیشکده ادبیات پایداری است که هدف آن جریان‌سازی و شناسایی خلأها و کاستی‌ها در حوزه پایداری انقلاب است. در این راستا یازدهمین نشست اندیشکده ادبیات پایداری با عنوان «متن انقلاب، انقلاب متن(پیشامتن و پسامتن) سه‌شنبه 8 شهریورماه 1401 در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.
 
محمدرضا سنگری درباره فعالیت‌های اندیشکده گفت: در حوزه هنری مجموعه‌ای به نام اندیشکده ادبیات پایداری داریم که کار آن رسالت و مسوولیت آن پرداختن به ادبیات پایداری است که زیرشاخه ادبیات پایداری، ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات دفاع مقدس و ادبیات مدافعان حرم است.
 
رئیس اندیشکده ادبیات پایداری با بیان اینکه گستره جهانی این موضوع مدنظر است و فقط به ایران نمی‌پردازیم، بیان کرد: در سال گذشته 9 نشست داشتیم که استادانی را به این نشست‌ها دعوت کردیم و مقوله‌های مورد نیاز اندیشکده را در اختیار آنها قرار دادیم تا در این موارد سخن بگویند که مجموعه این سخنان در فصلنامه اندیشه‌نامه پایداری به چاپ رسیده است.
 
سنگری افزود: در یازدهمین نشست اندیشکده ادبیات پایداری، بحث متن و پسامتن مورد بحث و بررسی قرار گرفت که منظور از این متن، متن انقلاب است که متن انقلاب چه ویژگی‌هایی دارد، چه نوع متنی است و این متن را چگونه باید خواند و فهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها