سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
خانواده کارکنان دولت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی می‌شوند

طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده‌هایشان به مناسبت هفته دولت در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک هفته دولت گفت: هدف اصلی کتابخانه‌های عمومی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. برای هدایت مردم به سوی کتابخانه‌ها و رسیدن به این هدف ابتدا باید زمینه حضور مردم در این فضاها را فراهم سازیم.
 
وی افزود: یکی از راه‌های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشنایی بیشتر با نسل جدید کتابخانه‌ها به‌عنوان فرهنگسراهای اجتماعی و آموزشگاه‌های غیررسمی برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در قالب عضویت در کتابخانه‌ها، نشست‌های کتابخوانی، رونمایی از کتاب و ... است.

 همزمان با هفته دولت و با هدف گرامیداشت مقام کارمند، طرح عضویت رایگان کارکنان دولت به همراه خانواده‌هایشان در همه کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از سه‌شنبه 8 شهریورماه 1401 اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از طرح عضویت رایگان می‌توانند، حضوری به کتابخانه مراجعه و  مراحل ثبت‌نام را انجام دهند؛ امکان ثبت‌نام غیرحضوی از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی http://libs.plib31.ir وجود دارد؛ علاقه‌مندان بعد از ورود به سایت، استان، شهر و کتابخانه مورد نظر را انتخاب و با زدن کلید گزینه، کد تخفیف را دریافت کنند. پس از ارسال کد به شماره همراه وارده شده و ارائه آن به کتابدار، مراحل ثبت‌نام تکمیل می‌شود.

متقاضی پس از دریافت کد می‌تواند تا 18 شهریورماه به کتابخانه منتخب مراجعه و از تخفیف مورد نظر استفاده کند. عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان در این طرح یک‌ساله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها