یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
مسابقه خاطره‌نویسی «جاده بهشت» در خوزستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان مسابقه‌ی خاطره نویسی «جاده بهشت» همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان اقدام به برگزاری مسابقه خاطره نویسی در بخش‌های دهه­ ی محرم، اربعین و پیاده‌روی به سمت کربلا (جاده­ بهشت) و بین‌الحرمین و زیارت مقبره اباعبدالله الحسین‌(ع) و ابوالفضل العباس‌(ع)  می‌کند.

مهرانگیز بحیرایی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه افزود: آثار ارسالی باید متناسب با محورهای موضوعی مسابقه بوده و پیش از این در مسابقه، همایش و یا جشنواره‌ی دیگری پذیرفته نشده باشند.

وی ادامه داد: برای ارائه‌دهندگان آثار محدودیت سنّی وجود ندارد. همچنین خاطرات ارسالی محدود به سال 1401 نمی باشد و شرکت کنندگان می‌توانند خاطرات سالیان گذشته را نیز برای بررسی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

بحیرایی اضافه کرد: لازم است آثار در قالب کاغذ A4 و با فونت 14 در نرم افزار  WORD نوشته شده و از طریق پست الکترونیکی Farakhankhz@Gmail.com  به دبیرخانه‌‌ مسابقه ارسال شود.

وی اضافه کرد: دبیرخانه‌ مسابقه پس از بررسی خاطرات ارسالی، صاحبان آثار برگزیده را برای حضور در آیین پایانی دعوت می‌کند. به 3 اثر برگزیده در هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

بحیرایی مهلت ارسال آثار را 5 مهرماه 1401 (30 صفر 1444 هجری قمری) و آیین پایانی این مسابقه را آبان‌ماه 1401 همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها