شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
بیستمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس فراخوان داد

از سوی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برای بیستمین دوره «انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس» فراخوانی برای دریافت آثار داده شد. شعار این دوره «معرفت افزایی» و «مقابله با تحریف» است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رویداد «انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس» از سوی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود و در دوره بیستم آن قرار است کتاب‌هایی در قلمرو موضوعی این رویداد در حد فاصل سال‌های 1399 و 1400 بررسی شوند.
 
دبیرخانه این رویداد اعلام کرده مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور سال 1401 است.
 
موضوعات گروه‌های داوری بیستین «دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس» به این شرح است: خاطره، داستان، مستند، زندگی‌نامه داستانی، شعر و نثر ادبی، کودک و نوجوان، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، تاریخ شفاهی، کتاب صوتی، ویرایش، زبان فارسی، منابع و آثار مرجع، پژوهش ادبی، پژوهش هنری، پژوهش فرهنگی- اجتماعی، پژوهش سیاسی- نظامی- حقوقی، توطئه‌های داخلی، مدافعان حرم، مقاومت بین الملل اسلامی، ترجمه، کارگروه نشر، مدیریت هنری کتاب، کتاب- کتاب‌داری- کتاب‌خوانی.
 
 
پیشتر محمد امین رضاپور، دبیر اجرایی این جشنواره در مراسم رونمایی از پوستر «انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس» اعلام کرده بود بعد از اینکه تمام آمارهای مربوط به کتاب‌ها منتشر شده استخراج شد وارد روند داوری آثار می‌شویم. همچنین سعی می‌کنیم یک دبیرخانه متمرکز برای این رویداد راه اندازی کنیم. همچنین قاسم فروغی، دبیر علمی این رویداد نیز در همان مراسم گفته بود یکی از جنبه‌های برگزاری این دوره جنبه کارگاهی بودن و آموزشی بودن آن است. (لینک)
 
علامقندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مرکزی این رویداد در تهران با شماره‌های 88506009- 88506007 در ساعات اداری تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها