شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
اهدای کتاب در طرح «خیمه‌‌گاه عاشقان‌ کوچک حسینی» در لرستان

همزمان با هفتمین روز از ماه محرم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انتشارات هاویر خرم‌آباد در گام اول طرح «خیمه‌گاه عاشقان کوچک حسینی» 300 جلد کتاب به کودکانی که خیمه‌های کوچک در سطح شهر خرم‌آباد برپا کرده بودند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در لرستان، عصر جمعه (14 مرداد) همزمان با هفتمین روز از ماه محرم منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همراهی رضا نیازی، معاون فرهنگی، تبلیغات و رسانه اداره کل، کیانوش سوری، مسئول روابط عمومی این اداره کل، سهیمه اسدزاده، مدیر انتشارات هاویر و چند تن از فعالان فرهنگی از خیمه‌گاه‌های عاشقان کوچک حسینی در سطح شهر بازدید کردند.

در این بازدید 300 جلد کتاب با موضوعات مرتبط با عاشورا و محرم از سوی اداره کل فرهنگ  ارشاد اسلامی لرستان و انتشارات هاویر به کودکانی که در برپایی خیمه‌ها نقش داشتند و در محلات در این خیمه‌ها حضور داشتند اهدا شد.

                   
یادآور می‌شود علاوه بر کتاب‌های اهدایی، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ملزومات مورد نیاز برای ارتقاء این خیمه‌های کوچک و نیز هدایای فرهنگی دیگر و کارت‌های هدیه به این کودکان اهدا شد.

                      

پیشتر فراخوان این طرح با هدف ارتقاء سطح آگاهی کودکان در زمینه سیره امام حسین(ع)، آموزش و ترویج مهارت‌های فرزند‌پروی برای خانواده‌ها در راستای تحکیم بنیاد خانواده و ارتقای
سطح آگاهی و دانش کودکان ازجمله اهداف این طرح عنوان شده بود.

                        
به گزارش ایبنا؛ خیمه‌های کوچک محلات مختلف شهر شناسایی و در قالب این طرح مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها