شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
مهلت ارسال اثر به «صحنه» تمدید شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه از تمدید مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره سراسری داستان کوتاه «صحنه» تا 15 شهریور به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ادبی خبر داد.

نادر حیدریان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «صحنه» و از اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره سراسری داستان کوتاه صحنه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا 15 شهریور خبر داد و بیان کرد: با انتشار فراخوان نخستین جشنواره داستان کوتاه «صحنه»، خوشبختانه آثار فراوانی به دبیرخانه رسید. بنا به درخواست‌ مکرر نویسندگان درباره تمدید مهلت ارسال آثار، شورای سیاستگذاری ضمن احترام به این خواسته، جلسه‌ای تشکیل داد و به اتفاق نظر اعضا و هماهنگی‌های اداری، تاریخ 15 شهریور‌ماه را به‌عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مشخص کرد. نویسندگان و علاقه‌مندان با تمرکز و آرامش بیشتر می‌توانند تا این تاریخ به اتمام و ویرایش آثارشان بپردازند.
 
دبیر اجرایی این جشنواره ادامه داد: نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه «صحنه» از سوی موسسه‌ فرهنگی و هنری باغشهر، با همکاری اداره‌‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همراهی فرمانداری و همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی در حال برگزاری است.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه ادامه داد: خوشبختانه تاکنون بیش از 200 اثر در قالب داستان کوتاه به دبیرخانه رسیده و بی‌تردید با تمدید مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور آمار بیشتر خواهد شد.
 
حیدریان افزود: در نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه «صحنه» غیر از موضوع آسیب‌های اجتماعی، بخش ویژه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز پیش‌بینی شده تا نویسندگان علاقه‌مند با تمرکز بر موضوع و محور ایثار و توجه به فرهنگ شهادت و تأثیر فرهنگ ایثار در افزایش سطح مشارکت‌های اجتماعی در این بخش نیز شرکت کنند. در پایان جشنواره، مجموعه‌ای از آثار برگزیده و برتر در قالب کتاب، منتشر خواهد شد.
 
وی ادامه داد: آیین اختتامیه این رویداد، در شهر «صحنه» برگزار خواهد شد و حضور نویسندگان برگزیده در مراسم الزامی است. برای  شرکت در جشنواره محدودیت سنّی تعیین نشده  است و هر شرکت‌‌کننده می‌تواند در هر بخش، تنها یک داستان کوتاه ارسال کند.

وی  افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به اینستاگرام جشنواره Baghshahr.festival مراجعه و آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی baghshahresahne@gmail.com جشنواره سراسری داستان «صحنه» ارسال و از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۸۹۳۷۶۳۶۱ و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۸۳۴۸۳۲۷۴۷۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها