چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
اعضای شورای راهبری صنعت چاپ منصوب شدند

اعضای شورای راهبری (سیاست‌‌گذاری) صنعت چاپ کشور با حکم یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این شورا انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس  شورای راهبری‌(سیاست‌‌گذاری) صنعت چاپ کشور، اعضای این شورا را منصوب کرد.
 
احمدوند طی حکمی، حامد سهرابی، مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت فکری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کیوان کاشفی، محمدعلی انصاری‌پور، علی مغانی، احمد ابوالحسنی، جلال ذکایی، حمیدرضا طاهری آشتیانی، هومن محمدی و محمدحسین رحیمی‌یگانه را به سمت اعضای شورای راهبری‌(سیاست‌‌گذاری) صنعت چاپ کشور منصوب کرده است.
 
در بخشی از این حکم خطاب به اعضا آمده است؛
«به استناد ماده 2 آئین‌نامه شورای راهبری صنعت چاپ کشور، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای راهبری صنعت چاپ منصوب می‌شوید.
 
با عنایت به تجارب و توان تخصصی جنابعالی در حوزه صنعت چاپ و نشر، امید است با مشورت‌دهی به این شورا، با نگاهی آینده‌ساز، گره‌گشای مسائل مبتلا به این صنعت در جهت اهداف و سیاست‌های هدایتی، حمایتی و نظارتی و نیز رونق، تقویت و توسعه فرهنگی و اقتصادی صنعت چاپ کشو باشید.»

پیش از این علی‌‌اکبر ابراهیمی، با حکم یاسر احمد‌وند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دبیر شورای راهبری صنعت چاپ کشور منصوب شده بود.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها