دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی منصوب شد

علی رمضانی، ابراهیم اسماعیلی اراضی را به‌عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با حکم علی رمضانی، مدیر‌عامل و رئیس هیات مدیره موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ابراهیم اسماعیلی اراضی، به‌عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی، موسسه خانه کتاب و ابیات ایران منصوب شد.

در حکم علی رمضانی خطاب به اسماعیل اراضی آمده است:
«با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی، موسسه خانه کتاب و ابیات ایران منصوب می‌شوید.

لازم است نسبت به ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌ها، با نظرداشت اولویت اصلی حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام نمایید.

اهتمام برارتباط  مستمر با فرهیختگان حوزه شعر و ادبیات و افراد صاحب‌‌نظر، هماهنگی و همفکری با مجموعه کارشناسان حوزه مربوطه و به‌روز‌رسانی فعالیت‌های آن مجموعه مورد انتظار است. فرصت را مغتنم  شمرده و ضمن قدردانی از زحمات جناب حجت‌الاسلام آقای مسعود دیانی در مدت تصدی این معاونت، ضمن پذیرش استعفا، دعاگوی شفای عاجل ایشان از خداوند منان هستیم.»   
 

ابراهیم اسماعیلی‌اراضی، ترانه‌سرا، شاعر، روزنامه‌نگار و منتقد ادبی دوم دی‌‌ماه 1353 در اصفهان به دنیا آمد. غزل، ترانه و آموزش و نقد ادبی از‌ مهم‌ترین فعالیت‌های وی در حوزه شعر است. اسماعیلی‌اراضی از سال 1370سرودن را آغاز کرده و از سال 1377 در برنامه‌های مختلف ادبی کشور، حضور داشته است.  
دو مجموعه شعر «غزل‌مزل» و «نمی‌دانم‌ها» از وی منتشر شده است. «از عشق تا عشق» نیز کتاب دیگر اوست که شامل یک گفت‌وگوی بلند با حسین منزوی است. تعدادی از تصنیف‌ها و ترانه‌های اسماعیلی نیز در قالب تک‌ترانه و آلبوم، به گوش فارسی‌زبانان رسیده است.
اسماعیلی در بسیاری از برنامه‌های ادبی کشور به‌عنوان برگزیده، منتقد، کارشناس آموزش، داور و برگزارکننده، حضور داشته و دارد و در مطبوعات و سایت‌های ادبی نیز به‌عنوان ویراستار و نویسنده فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها