شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
باران کوثری در نقش پروین اعتصامی

قسمت اول سریال «شبکه مخفی زنان» به تازگی منتشر شده است که در بستری تاریخی روایت می‌شود و به تشکیل کانون بانوان اشاره دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ یکی از بهترین راه‌های معرفی اشخاص مشهور و محبوب کشور به‌ویژه در حوزه ادب و هنر، ساخت فیلم و سریال از زندگی آن‌هاست که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم به فعالیت‌هایشان بپردازد. به تازگی قسمت اول سریال «شبکه مخفی زنان» منتشر شده است که می‌توانیم حضور پروین اعتصامی، شاعر بلندآوازه ایران را در آن ببینیم که با بازی باران کوثری ارائه شده است.

افشین هاشمی کارگردان این سریال، سکانس‌های مرتبط به نقش پروین اعتصامی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و نوشت: «سعی کردیم زاویه دوربین و حتی زاویه سر بازیگر، مشابه همان تصویری باشد که از پروین اعتصامی، در ذهن همگان ثبت شده است.»

«شبکه مخفی زنان» در بستری تاریخی روایت می‌شود. وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته است تا با تشکل‌های مشابه رقابت، و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی، کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد. ماجراهای سریال پس از آن آغاز می‌شود.

این سریال، کمدی، درام و تاریخی با بازی سیامک انصاری، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ‌نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد، به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ ساززاده محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها