پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
افتتاح باغ موزه لرستان در هفته دفاع مقدس

فرهاد زیویار در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان گفت: امیدواریم ظرف یک ماهه آینده نواقص مجموعه برطرف و در هفته دفاع مقدس این پروژه به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان؛ فرهاد زیویار، استاندار لرستان، با همراهی سرهنگ محسن رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و سیدرضا حسینی، مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارشنبه(6 مرداد ماه) از آخرین  وضعیت پروژه در دست احداث باغ موزه دفاع مقدس بازدید میدانی به عمل آورد و مشکلات پروژه را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
زیویار در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان عملیات مرصاد به ویژه شهیدان لرستانی این عملیات گفت: عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس لرستان در سال 1390 آغاز شد. در سال گذشته به دلیل فقدان اعتبارات مالی با وجود زحمات زیاد 11 ساله گذشته، پیشرفت فیزیکی این مجموعه متوقف شد.
 
استاندار لرستان با بیان اینکه این مجموعه بعد از باغ موزه تهران از مجموعه‌های منحصر به فرد کشور است، افزود: سازه خوبی برای آن در بخش‌های مختلف تدارک دیده شده که در قدم‌های نهایی افتتاح و بهره‌برداری به سر می‌برد.
 
نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به سفر استانی ریاست محترم جمهور به استان افزود: با سفر استانی رئیس جمهور و در نظر گرفتن 25 میلیارد تومان اعتبار،  تکمیل این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.
 
استاندار لرستان با بیان اینکه پیشرفت پروژه باغ موزه بالای 97 درصد است، افزود: بعد از استقرار در این مسند در تلاش هستیم، پروژه‌های ناتمام در استان تکمیل شوند؛ باغ موزه دفاع مقدس در استان یکی از پروژه‌های مهم و اساسی و از پروژه‌های منحصر به فرد کشور است و حتما اعتبار لازم برای تکمیل آن اختصاص داده خواهد شد.
 
وی افزود: امیدواریم ظرف یک ماهه آینده نواقص مجموعه برطرف و در هفته دفاع مقدس این پروژه به بهره برداری برسد که سرمایه کشور به پشتوانه نام مقدس ایثارگران و مدافعین استان برای عموم مورد استفاده قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها