سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
نام‌گذاری یک خیابان به‌نام سعید تشکری در مشهد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا گفت: با هدف تجلیل و بزرگداشت مرحوم سعید تشکری، خیابان محل زندگی آن مرحوم به نام وی نام‌‌گذاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا گفت: با هدف تجلیل و بزرگداشت مرحوم سعید تشکری، معبر دانشسرای شمالی 3، واقع در آبکوه که محل زندگی آن مرحوم نیز است به نام وی نام‌‌گذاری خواهد شد.

وی افزود: مرحوم سعید تشکری از نویسندگان برجسته حوزه ادبیات دینی و انقلابی بودند، او یقینا یکی از ذخایر ادبی مشهد و کشور بود و با هدف تجلیل و بزرگداشت شخصیت ایشان، معبر دانشسرای شمالی 3، به نام وی نام‌‌گذاری خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ سعید تشکری، رمان‌نویس و نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما بود که در کارنامه پرافتخار کاری‌اش داوری جشنواره تئاتر فجر، شرکت در جشنواره‌های ملی و کشوری، چاپ آثار در حوزه رمان، ادبیات نمایشی، ساخت فیلم، نگارش سریال‌های تلویزیونی و نگارش نمایشنامه‌های رادیویی در اداره کل نمایش رادیو تهران  را دارد. وی بهمن‌ماه 1400 به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان رضوی مشهد درگذشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها