پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به دیدار پیشکسوت اهل قلم رفت

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت روز قلم به دیدار سیدمحمدرضا قیاسیان، نویسنده پیشکسوت لرستان رفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در لرستان، شامگاه ۱۵ تیرماه، سیدمحمرضا قیاسیان، میزبان منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تیمور احمدوند، مشاور مدیرکل و مسئول حراست و اعظم روانشاد رئیس اداره فرهنگی اداره کل شد. 

در این دیدار سیدمحمدرضا قیاسیان ضمن بیان خاطراتی از دوره‌های مختلف، چگونگی تالیف چند عنوان از آثار خود را روایت کرد و گفت دو کتاب جدید در دست انتشار دارد. 

احمدی در این دیدار ضمن تبریک روز قلم به ویراستارن، نویسندگان، تصویرگران و همه اهالی قلم گفت: وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به همه اهل قلم به‌ویژه پیشکسوتان، توجه و از آن‌ها حمایت کند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: یکی از وظایف ما تکریم و تحبیب قلوب اهالی قلم است که سعی می‌کنیم به مناسبت‌های مختلف و هم بی‌مناسبت به دیدار آن‌ها برویم.

وی ادامه داد: این شاید حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم  و پای صحبت‌های استادان بنشینم و دغدغه‌های آنها را بشنویم.

احمدی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای این پیشکسوت قلم لرستان افزود: این اداره کل آمادگی دارد که حمایت‌هایی که مربوط به این اداره خواهد بود و پیشکسوتان قلم لرستان آن‌ها را در حوزه چاپ آثارشان، بیان کرده‌اند، را داشته باشد. 


به گزارش ایبنا، در این مراسم با اهدا لوح از سیدمحمدرضا قیاسیان تجلیل و قول مساعدت درباره چاپ ۲ کتاب در دست انتشار ایشان از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شد. 

سیدمحمدرضا قیاسیان، پیشکسوت ورزش کشتی لرستان از سال ۱۳۴۸ در کنار ورزش به کار نویسندگی پرداخته است که در این رهگذر علاوه بر نوشتن ۵۰۰ مقاله در نشریات کثیرالانتشار کشور و استان، تاکنون ۳۰ کتاب‌ در زمینه‌های مختلف ورزشی و دینی به رشته تحریر درآورده است.

وی به عنوان نویسنده برتر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های ۱۳۷۵ و ۱۳۸۱ مورد تقدیر قرار گرفت. 

برخی از آثار چاپ شده ایشان عبارتند از:
سیری در کشتی ایران و جهان، نقش یک مربی به عنوان لیدر کشتی، گلچینی از فنون کشتی، تاریخ کشتی لرستان، رموز و فنون کشتی فرنگی از دیدگاه شرق، آلبوم قهرمانان کشتی لرستان، نیم قرن کشتی ایران و جهان، تاریخ کشتی از آتن تا آتن، اصول مربی‌گری، دانستنی‌های ورزشی، پویندگان راه حقیقت، مردان روزگار، مردان افسانه‌ای رینگ، پیشینه ورزش مشت‌زنی از آتن تا پکن، سفینه نجاه در گردباد حوادث، پوریای ولی، گذری در دیار عیاران و ...
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها