چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
برگزیدگان رامهرمزی در دومین دوره پویش «نشاط نوروزی با کتاب» معرفی شدند

معاون فرهنگ و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزیده شدن 10 فعال کتابخوانی رامهرمزی در دومین پویش نشاط نوروزی با کتاب خبرداد.

مهرانگیز بحیرایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، با اعلام این خبر افزود: در این پویش از رامهرمزحسین محمدیان، لیدا فرهمند، فاطمه موسوی، نوشین اعتمادی ، هانیه محمدیان، هستی مالکی ، سیده الناز موسوی، مهرانا نصیری، آتنا ممبینی، ریحانه محمدی به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند و همچنین الهام محمدیان از روستای مربچه رامهرمز به‌عنوان تسهیلگر برگزیده  در این پویش معرفی شد.  

بحیرایی بیان کرد: پویش کتابخوانی نشاط نوروزی 1401 از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها  و امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در سراسر کشور و تشویق کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به گفت‌وگو درباره کتاب‌هایی که خوانده‌اند، برگزار شد.

همچنین وی ایجاد انگیزه برای معرفی ارزش‌ها، آیین‌ها، سنت‌ها، بازی‌ها و زیست‌بوم مناطق مختلف ایران را از دیگر اهداف این پویش برشمرد.  

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: استان خوزستان با154  شرکت کننده در این پویش پس از مازندران دوم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها